UWAGA: Jak uzupełnić złożony na Praca.gov.pl wniosek

W celu usprawnienia kontaktów z PUP w Nakle nad Notecią dla przedsiębiorców, którzy złożyli wnioski o wsparcie w ramach Tarczy Branżowej  i chcą przesłać dodatkowe informacje i wyjaśnienia dotyczące złożonego wniosku, załączamy instrukcję jak dołączyć dokument lub wnioskować o anulowanie wcześniej złożonego wniosku
  1. Zaloguj się na Praca.gov.pl 
  2. Wybierz: „Dokumenty wysłane" 
  3. Zaznacz wniosek, którego dotyczą zmiany 
  4. Wybierz: „Kontynuuj korespondencję" 
  5. Wybierz: „Pismo w sprawie" 
  6. W pkt 4 wpisz treść pisma, które chcesz przesłać do Urzędu 
  7. Istnieje możliwość dołączenia załączników. Maksymalny rozmiar załącznika to 4MB 
  8. Przygotowany dokument należy podpisać profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym